• 11.06.15, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: McDonald’s Surprise Alarm

Üks kõigi aegade edukaimaid bränditud mobiilirakendusi Singapurist. McDonald's on Singapuris (ja mujal Aasias) populaarne kiirsöögikett, kuid inimesed ei armastanud seal hommikust süüa. Et muuta hommikusööke populaarsemaks, lõi McDonal's Hommikusöögi Päeva (National Breakfast Day), mille eesmärgiks oli hommikusööke populariseerida. Ühe osana Hommikusöögi Päevast loodi ka telefoni äratuskella funktsioonile tuginev rakendus „Surprise Alarm“, mis osutus üllatavalt edukaks. Alljärgnevalt lugu sellest, kuidas luua edukat bränditud mobiilirakendust.
McDonald’s Surprise Alarm
  • McDonald’s Surprise Alarm
TAUST

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele